Nieuws · 28 februari 2023

VolkerWessels Vakschool nieuwe Partner FC Emmen Naoberschap.

FC Emmen won thuis niet alleen met 1-0 van PSV, maar voorafgaand aan de wedstrijd tekenden VolkerWessels Vakschool, PRS International en Uitzendbureau Paraat een partnerovereenkomst met FC Emmen Naoberschap. Samen met Jos Schaart, manager MVO bij FC Emmen Naoberschap, hebben de drie organisaties gelijktijdig een handtekening onder de samenwerkingsovereenkomst gezet.

Naoberschap Emmen.jpeg

Nieuwe mogelijkheden

Jos Schaart is verheugd om de drie nieuwe partners per direct te mogen verwelkomen: ”We blijven met FC Emmen Naoberschap groeien en het verwelkomen van VolkerWessels Vakschool, PRS International en Uitzendbureau Paraat geeft ons nieuwe mogelijkheden. Onze drie nieuwe partners passen bij de ambities van de stichting en we kijken uit naar een prettige samenwerking.”

naoberschap 2.jpeg

VolkerWessels Vakschool

Medewerkers zijn zeer belangrijk in de uitvoering van de werkzaamheden van VolkerWessels. De VolkerWessels Vakschool helpt medewerkers de beste te worden in zijn of haar vak. Dit doet de Vakschool door medewerkers op te leiden op het gebied van techniek en veiligheid.  Mensen die werkzaam zijn bij een van de werkmaatschappijen van VolkerWessels en geïnteresseerd zijn in het leren van een technisch vak, kunnen terecht bij de Vakschool van VolkerWessels. Namens de VolkerWessels Vakschool tekenden algemeen directeur Hans Boers en bedrijfsleider Arjan Peters van de VolkerWessels Vakschool de samenwerkingsovereenkomst.